Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1091 124 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 15:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.96-053.4 (1) |
Психология (3477) |
SM ISO690:2012 RACU, Iulia. Anxietatea la preșcolari: caracteristici și determinante. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2019, nr. 3(56), pp. 39-53. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 3(56) / 2019 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.96-053.4 | ||||||
Pag. 39-53 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Una din problemele emoționale cu care se confruntă copiii de vârstă preșcolară este anxietatea. Articolul reprezintă studiul experimental al anxietății și al determinatelor acesteia la preșcolarii. În experimentul de constatare au participat 152 de preșcolari cu vârsta cuprinsă între 4 și 7 ani. Ca rezultate am stabilit că 46,05% din preșcolari prezintă nivel ridicat de anxietate. Anxietatea în preșcolaritate este condiționată de familia în care crește și este educat copilul. Astfel vom menționa că componența familiei și climatul familial (situația familială favorabilă, anxietate în familie, conflict în familie, simțul inferiorității și ostilitate în familie) determină nivelul anxietății la copii. |
||||||
Cuvinte-cheie anxietate, vârsta preșcolară, familie, componența familiei, climat familial, anxiety, preschool age, family, family composition, family climate |
||||||
|