Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1005 72 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-08 23:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2 (865) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2097) |
SM ISO690:2012 CLICHICI, Veronica. Pregătirea copilului pentru debutul școlar în instituția de educație timpurie: probleme și soluții. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 2(62), pp. 58-64. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(62) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2 | ||||||
Pag. 58-64 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezenta publicație este relectată problema pregătirii copilului pentru debutul său școlar în instituțiile de educație timpurie. Problema în cauză este abordată din perspectiva racordării documentelor de politici pe dimensiunea educație timpurie. În acest scop, a fost realizat un studiu experimental privind determinarea modalităților de pregătire psihologică și pedagogică a copilului pentru școală în vederea asigurării eiciente a adaptării sale școlare oferindu-se cadrelor didactice instrumente de evaluare a gradului de pregătire a copilului pentru debutul școlar. Astfel, procesul atât de complex al pregătirii copilului pentru școală depinde de calitatea condițiilor asigurate de mediul de învățare și dezvoltare, prin valoriicarea activității copilului pe tot parcursul educației timpurii. |
||||||
Cuvinte-cheie copil, educaţie timpurie, debut scolar, curriculum, Standarde de învăţare şi dezvoltare, cadre didactice, instrumente de evaluare, child, early education, school debut, curriculum, learning and development standards, teacher opinion, assessment tools |
||||||
|