Asistența psihologică a adolescentului, victimă a violenței în școală
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1149 76
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 18:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.8+37.015.3 (10)
Психология (3477)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4033)
SM ISO690:2012
OLĂRESCU, Valentina, BĂLAN, Constantin Răzvan. Asistența psihologică a adolescentului, victimă a violenței în școală. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2016, nr. 4(45), pp. 70-76. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 4(45) / 2016 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Asistența psihologică a adolescentului, victimă a violenței în școală
CZU: 159.922.8+37.015.3

Pag. 70-76

Olărescu Valentina, Bălan Constantin Răzvan
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2016


Rezumat

The number of reported incidents of school violence occuring in both Romania and the Republic of Moldova is rising. According to data released by the Romanian Police, every one in ten schools of Bucharest (10 percent) is not violence-proof. In 2008, the police have investigated over 350 school-related crimes inside or beyond the walls of Bucharest high-schools. [1] On the other hand, data reported in 2013 by district education inspectorates of the Republic of Moldova indicate that the number of violent episodes has doubled in the past years, the process being incremental.

Cazurile de violență în instituțiile de învățământ din România și Republica Moldova sunt în creștere continuă. Conform statisticilor Poliției Române, una din zece școli din București nu prezintă siguranță pentru elevi. În anul 2008 au fost investigate peste 350 de infracțiuni de natură penală produse în incinta sau în preajma școlilor sau liceelor din București. [1] În Republica Moldova, conform datelor din 2013 ale direcțiilor de învățământ din raioane, numărul actelor de violență s-a dublat în ultimii ani, iar tendința este ascendentă.

Cuvinte-cheie
violenţă în şcoală, agresivitate, delincvenţă juvenilă