Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
801 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-04 13:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:[811.135.1+821.135.1] (14) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4033) |
Балканские романские языки (1464) |
Литература на балканских романских языках (2112) |
SM ISO690:2012 VICOL, Nelu. Limbajul: incipient al cunoaşterii. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 2(50), pp. 10-18. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(50) / 2016 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:[811.135.1+821.135.1] | ||||||
Pag. 10-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Textul evidenţiază rolul de incipient al limbajului in procesul de cunoaştere şi al diferitelor sisteme de semne in care se fixează şi se obiectivează rezultatele cunoaşterii, generalizandu-se la scară socială (prin limbă) şi transmiţandu-se generaţiilor viitoare sun formă de cunoştinţe autentice, adevărate. De aceea omul nu poate transmite nimic decat prin limbaj fără a nu intrebuinţa cuvinte care pregătesc şi dezvăluie cunoaşterea şi inţelegerea a ceea ce este in realitate sau a ceea ce a fost candva. |
||||||
Cuvinte-cheie limbaj, competenţă, incipient al cunoaşterii, educaţie lingvistică şi literară, cultură a limbajului |
||||||
|