Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
929 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-19 21:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
342.98 (101) |
Административное право (1226) |
SM ISO690:2012 ŞARGU, Lilia. Procedură de negociere cu clienții, pe baza standardelor internaționale. In: Revista Moldovenească de Drept Internaţional şi Relaţii Internaţionale, 2015, nr. 2(36), pp. 130-135. ISSN 1857-1999. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Moldovenească de Drept Internaţional şi Relaţii Internaţionale | ||||||
Numărul 2(36) / 2015 / ISSN 1857-1999 /ISSNe 2345-1963 | ||||||
|
||||||
CZU: 342.98 | ||||||
JEL: K33, K23, Z18 | ||||||
Pag. 130-135 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
PROCEDURĂ DE NEGOCIERE CU CLIENȚII, PE BAZA STANDARDELOR INTERNAȚIONALE Pornind de la faptul că firmele analizate nu au avut un sistem clar de negociere de afaceri, autorul a propus o metodă de negociere bazată pe secvențiere, documentare și stabilirea responsabilităților. Această metodă este prezentată în formă narativă și diagramă. Procesul de negociere stabilește o procedură bazată pe client (client) / „furnizor”. La baza negocierii se propune un algoritm, ca o modalitate de îmbunătățire a metodei negociere de afaceri. Modul de negociere cu clienții se bazează pe trepte, documente și responsabilitățile membrilor companiei cu scopul creșterii competitivității și credibilității în fața clientului. Această metodă este certificată și pusă în aplicare în societățile comerciale din Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie negociere de afaceri, metodă, procese |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-45719</cfResPublId> <cfResPublDate>2015-06-30</cfResPublDate> <cfVol>36</cfVol> <cfIssue>2</cfIssue> <cfStartPage>130</cfStartPage> <cfISSN>1857-1999</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/45719</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Procedură de negociere cu clienții, pe baza standardelor internaționale</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>negociere de afaceri; metodă; procese</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'>PROCEDURĂ DE NEGOCIERE CU CLIENȚII, PE BAZA STANDARDELOR INTERNAȚIONALE Pornind de la faptul că firmele analizate nu au avut un sistem clar de negociere de afaceri, autorul a propus o metodă de negociere bazată pe secvențiere, documentare și stabilirea responsabilităților. Această metodă este prezentată în formă narativă și diagramă. Procesul de negociere stabilește o procedură bazată pe client (client) / „furnizor”. La baza negocierii se propune un algoritm, ca o modalitate de îmbunătățire a metodei negociere de afaceri. Modul de negociere cu clienții se bazează pe trepte, documente și responsabilitățile membrilor companiei cu scopul creșterii competitivității și credibilității în fața clientului. Această metodă este certificată și pusă în aplicare în societățile comerciale din Republica Moldova. </cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'>NEGOTIATED PROCEDURE WITH CLIENTS BASED ON THE INTERNATIONAL STANDARD Starting from the fact that the companies analyzed did not have a clear system for business negotiation, the author proposed a method based on the sequencing negotiation, documents and responsibilities. This method is presented in narrative form and flow chart. Procedure Process „negotiation processes on client (customer) / supplier”, based algorithm negotiation as a way of improving business negotiation method. Method of negotiation with clients is based on steps, documents and responsibilities of members holding company and aims to raise competitiveness and customer credibility. This method is certified and implemented in commercial companies in Moldova. </cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='RU' cfTrans='o'>ДОГОВОРНАЯ ПРОЦЕДУРА С КЛИЕНТАМИ НА ОСНОВЕ МЕЖДУНАРОДНОГО СТАНДАРТА Исходя из того, что проанализированные ранее компании, не пользовались четкой системой в ведении безнесс переговоров, автор предлагает метод, основанный на сегментирование переговоров, документирования и распределения обязанностей между работниками компании. Этот метод представлен в описательной форме и блок-схемы. Порядок процесса переговоров с клиентом (заказчика) / «поставщика», на основе алгоритма представлен как способ улучшения деловых переговоров. Метод переговоров с клиентами представленный в работе на основе шагов, документов и обязанностей членов компании, направлен на повышение конкурентоспособности и доверие клиентов. Этот метод сертифицирован и внедрен в коммерческих компаниях Республики Молдова.</cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2015-06-30T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2015-06-30T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-19170</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2015-06-30T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-19170</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-19170-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2015-06-30T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Shargu</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Lilia</cfFirstNames> <cfFamilyNames>Шаргу</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Лилия</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>