Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1139 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-02 08:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.9 (136) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4033) |
Психология (3477) |
SM ISO690:2012 BOLBOCEANU, Aglaida. Sensuri actuale ale educaţiei și dezvoltarea
serviciilor de asistență psihologică. In: Univers Pedagogic, 2014, nr. 4, pp. 42-50. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4 / 2014 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.9 | ||||||
Pag. 42-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt prezentate rezultatele obţinute în cadrul proiectului de cercetare și dezvoltare „Mecanisme şi metodologii de consultanţă şi consiliere a procesului de dezvoltare a personalităţii în contextul sociocultural modern”, privind necesităţile evoluării asistenței psihologice a copiilor și adolescenţilor în instituțiile educaţionale din Republica Moldova. Sunt evidențiate problemele sistemului privind serviciile de consiliere și consultanţă (asistența psihologică), problemele psihologice mai frecvente, cu care se confruntă actorii procesului educațional, oportunitățile și direcţiile de dezvoltare ale asistenței psihologice în sistemul educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie personalitate, consiliere, consultantă, asistenţă psihologică, sistem educaţional, dezvoltarea asistenţei psihologice în educație. |
||||||
|