Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1020 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-15 19:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046 (260) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4033) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion, FRANŢUZAN, Ludmila. Abordări generale ale optimizării curricula şcolare din perspectiva societăţii bazate pe cunoaştere. In: Univers Pedagogic, 2014, nr. 4, pp. 19-25. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4 / 2014 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046 | ||||||
Pag. 19-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol prezintă o sinteză a cercetării realizate în cadrul proiectului Moduri şi procedee de optimizare a procesului educaţional în învăţământul secundar-general din perspectiva societăţii competitive, desfăşurat în perioada 2011-2014 de sectorul Educaţie Ştiinţifică, Tehnologică şi Fizică. Abordările teoretice şi metodologice ale acestei cercetări au consolidat studii ale conceptelor de optimizare, integralizare şi umanizare ancorate în curricula educaţionale de Educaţie Ştiinţifică, Tehnologică şi Fizică. |
||||||
Cuvinte-cheie optimizare, integralizare, umanizare, proces educaţional, curriculum şcolar. |
||||||
|