Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1533 70 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-05 11:22 |
SM ISO690:2012 RACU, Igor. Dezvoltarea conștiinței de sine la diferite etape de vârstă. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2014, nr. 35, pp. 49-58. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 35 / 2014 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
Pag. 49-58 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt expuse rezultatele unor studii teoretico-experimentale privind dezvoltarea conștiinței de sine la diferite etape de vârstă. Este prezentată dinamica, legitățile, factorii, aspectul cantitativ și calitativ în dezvoltarea conștiinței de sine în ontogeneză în aspect comparativ, în dependență de mediul social de dezvoltare al copiilor. Este demonstrat rolul de bază al activității de comunicare în dezvoltarea conștiinței de sine pe parcursul copilăriei, preadolescenței și adolescenței. Sunt identificate etapele inițiale de apariție și dezvoltare a conștiinței de sine și posibilitățile de dezvoltare a acestei structuri în condiții experimentale special organizate. |
||||||
Cuvinte-cheie conştiinţa de sine, copii, situație socială de dezvoltare, comunicare. |
||||||
|