Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1151 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 22:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.134 (38) |
Воспитание. Обучение. Образование (14644) |
SM ISO690:2012 EFTIMIE, Nicoleta. Profesionalizarea cadrelor didactice
din perspectiva modelelor actuale de formare. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 2(38), pp. 61-64. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(38) / 2013 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.134 | ||||||
Pag. 61-64 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Alternativa de profesionalizare a cadrelor didactice bazată pe competenţă a iniţiat programe de formare cu atribuţii de pregătire iniţială şi continuă a cadrelor didactice în vederea obţinerii dreptului de a profesa în învăţământul universitar. În acest articol este realizat un studiu asupra categoriilor de competenţe ale cadrului didactic. Luând în considerare documente ale Comisiei Europeane sunt propuse competenţe, formulate în termeni de capacitate/abilitate din perspectiva rolului profesorului în condiţiile democratizării valorilor. |
||||||
Cuvinte-cheie formare pedagogică, roluri ale cadrului didactic, principii europene, competențe, valori |
||||||
|