Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1341 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 15:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.015.3+159.922.7 (4) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2097) |
Психология (3476) |
SM ISO690:2012 CEMORTAN, Stela. Modelul psihopedagogic de socializare a copiilor de vârstă timpurie. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 1(37), pp. 3-6. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(37) / 2013 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.015.3+159.922.7 | ||||||
Pag. 3-6 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Socializarea calitativă a oricărei personalităţi se realizează prin îmbinarea proceselor de: adaptare, integrare, autodezvoltare, autoactualizare. Succesul acestui proces va depinde de poziţia activă a individului şi de asimilarea de către dânsul a experienţei sociale. Autoarea propune şi descrie în acest sens nişte mecanisme, criterii în vederea determinării nivelurilor de socializare copiilor de vârstă timpurie. |
||||||
Cuvinte-cheie socializare, socializare primară, socializare secundară |
||||||
|