Modelul psihopedagogic de socializare a copiilor de vârstă timpurie
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1341 57
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 15:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.015.3+159.922.7 (4)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2097)
Психология (3476)
SM ISO690:2012
CEMORTAN, Stela. Modelul psihopedagogic de socializare a copiilor de vârstă timpurie. In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 1(37), pp. 3-6. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(37) / 2013 / ISSN 1811-5470

Modelul psihopedagogic de socializare a copiilor de vârstă timpurie
CZU: 373.2.015.3+159.922.7

Pag. 3-6

Cemortan Stela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Socializarea calitativă a oricărei personalităţi se realizează prin îmbinarea proceselor de: adaptare, integrare, autodezvoltare, autoactualizare. Succesul acestui proces va depinde de poziţia activă a individului şi de asimilarea de către dânsul a experienţei sociale. Autoarea propune şi descrie în acest sens nişte mecanisme, criterii în vederea determinării nivelurilor de socializare copiilor de vârstă timpurie.

In the article she highlights the need to merge by the processes of adaptation, adult, self-development and self-actualization of child assets. The author emphasizes that the purpose of the family and the preschool institution in the process of socialization of the child is to comply with certain mechanisms in the assimilation of the social child.

Cuvinte-cheie
socializare, socializare primară, socializare secundară