Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
908 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-19 18:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:78 (34) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1233) |
Музыка (1814) |
SM ISO690:2012 CRIŞCIUC, Viorica. Modelul metodologic de predare-formare a cunoştinţelor muzicale la elevi (MMPFCM). In: Univers Pedagogic, 2013, nr. 1(37), pp. 76-80. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(37) / 2013 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:78 | ||||||
Pag. 76-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol relevă metodologia predării-formării cunoştinţelor muzicale la elevi. Se prezintă realizarea acestui proces operând mecanismul cunoaşterii muzicale: perceperea, analiza, sinteza, comparaţia, abstractizarea, trăirea mesajului muzical. S-a anticipat deci desfăşurarea experimentului de formare cu elaborarea unui Model metodologic de predare-formare a cunoştinţelor muzicale la elevii din clasele primare, care datorită caracterului general al temeliei sale epistemice, poate fi aplicat la toate clasele. |
||||||
Cuvinte-cheie predarea-formarea cunoştinţelor, cunoştinţe muzicale, strategii specifice, mecanismul cunoaşterii |
||||||
|