Principii şi metode de integralizare naţional-europeană a educaţiei umaniste în gimnaziu şi liceu (2011-2014)
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
840 6
Ultima descărcare din IBN:
2022-08-16 01:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:81'243 (3)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4033)
Языкознание и языки. Лингвистика (5107)
SM ISO690:2012
GUŢU, Ion. Principii şi metode de integralizare naţional-europeană a educaţiei umaniste în gimnaziu şi liceu (2011-2014). In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 2(34), pp. 17-22. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(34) / 2012 / ISSN 1811-5470

Principii şi metode de integralizare naţional-europeană a educaţiei umaniste în gimnaziu şi liceu (2011-2014)
CZU: 37.016.046:81'243

Pag. 17-22

Guţu Ion
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

Formarea valorilor umaniste a constituit o prioritate chiar de la primele experienţe curriculare din republică, concomitent cu formarea abilităţilor lingvistice, comunicative, metodologice, discursive etc. În consecinţă, valorile educaţiei umaniste sunt prevăzute a fi formate în cadrul domeniilor comunicării, culturii şi comunităţii, acest articol dezvăluind specificul lor în cazul predării/învăţării limbii franceze contemporane.

La formation des valeurs humanistes a été pour le système d’éducation du pays une priorité dès les premières expériences curriculaires, a côté de la formation des compétences linguistiques, communicatives, méthodologiques, discursives etc. Les valeurs de l’éducation humaniste sont destinées à être réalisées dans les domaines de la communication, de la culture et de la communauté, cet article révélant les détails d’une telle formation durant l’enseignement/apprentissage du français.