Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
840 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-08-16 01:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:81'243 (3) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4033) |
Языкознание и языки. Лингвистика (5107) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Ion. Principii şi metode de integralizare naţional-europeană a educaţiei umaniste în gimnaziu şi liceu (2011-2014). In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 2(34), pp. 17-22. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(34) / 2012 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:81'243 | ||||||
Pag. 17-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea valorilor umaniste a constituit o prioritate chiar de la primele experienţe curriculare din republică, concomitent cu formarea abilităţilor lingvistice, comunicative, metodologice, discursive etc. În consecinţă, valorile educaţiei umaniste sunt prevăzute a fi formate în cadrul domeniilor comunicării, culturii şi comunităţii, acest articol dezvăluind specificul lor în cazul predării/învăţării limbii franceze contemporane. |
||||||
|