Reconstrucţia identităţii profesionale a cadrelor didactice din perspectiva învăţării permanente
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
869 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-09 15:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.14 (31)
Воспитание. Обучение. Образование (14644)
SM ISO690:2012
VICOL, Nelu. Reconstrucţia identităţii profesionale a cadrelor didactice din perspectiva învăţării permanente. In: Univers Pedagogic, 2012, nr. 1(33), pp. 62-66. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(33) / 2012 / ISSN 1811-5470

Reconstrucţia identităţii profesionale a cadrelor didactice din perspectiva învăţării permanente
CZU: 371.14

Pag. 62-66

Vicol Nelu
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

Textul abordează una dintre problemele esenţiale în formarea profesională continuă, şi anume traseul de construcţie a identităţii profesionale. Demersul acesta al profesorului se conturează şi se întrevede în arealul afectivităţii şi inteligenţei emoţionale contextualizate acţiunilor didactice sau psihopedagogice; acest areal identifică eforturile necesare depuse de profesor în configuraţia unei anumite motivaţii, unui anumit interes profesional, fară de care nu pot să-şi desfăşoare activitatea didactică.

The text deals with one of the key issues in professional development such as the route of building professional identity. This approach is outlines in the area of emotional intelligence connected to teaching actions. This complex effort reflects the configuration of certain motivation, particular professional interest, without which any teacher will not act successfully.