Dislexia – punct de pornire pentru o reformare a predării scris-cititului
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1473 247
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-13 01:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.7:37.0 (13)
Психология (3476)
Воспитание. Обучение. Образование (14644)
SM ISO690:2012
DUMITRANA, Magdalena. Dislexia – punct de pornire pentru o reformare a predării scris-cititului. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 2, pp. 74-80. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2 / 2011 / ISSN 1811-5470

Dislexia – punct de pornire pentru o reformare a predării scris-cititului
CZU: 159.922.7:37.0

Pag. 74-80

Dumitrana Magdalena
 
Universitatea din Piteşti
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

În acest articol autorul face o analiză amplă a fenomenului dislexiei, scoate în evidenţă necesitatea perfecţionării metodelor de învăţare-predare a citit-scrisului, considerând oportună realizarea treptată a acestor metode încă în preşcolaritate.

The paper focuses o none of the most common learning difficulties, that is, dyslexia. The main objectif is an overwiew of the phenomenon as such, highlighting its complecity. Also, the author draws the attention upon the fact that there is an urgent need of reconsidering the teaching-learning methods of reading and writing, starting with the education of preschool and primary school children.