Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1473 247 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 01:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7:37.0 (13) |
Психология (3476) |
Воспитание. Обучение. Образование (14644) |
SM ISO690:2012 DUMITRANA, Magdalena. Dislexia – punct de pornire pentru o reformare a predării scris-cititului. In: Univers Pedagogic, 2011, nr. 2, pp. 74-80. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2 / 2011 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7:37.0 | ||||||
Pag. 74-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol autorul face o analiză amplă a fenomenului dislexiei, scoate în evidenţă necesitatea perfecţionării metodelor de învăţare-predare a citit-scrisului, considerând oportună realizarea treptată a acestor metode încă în preşcolaritate. |
||||||
|