Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1080 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 10:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4379) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4032) |
SM ISO690:2012 MÂNDÂCANU, Virgil. Reflecţii pedagogice: paradigma umanistă subiect-subiect a managementului de formare a culturii învăţării. In: Univers Pedagogic, 2010, nr. 3, pp. 78-80. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3 / 2010 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 78-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Experienţa transformărilor învăţământului pedagogic superior în formă şi conţinut prin procesul Bologna, conform noii
arhitecturi a studiilor (licenţă, masterat, doctorat), bazat pe credite transferabile, pe standarde curriculare şi profesionale, pe creşterea calităţii în educaţie şi cercetare, acum doi ani, ne arată că procesul de formare iniţială cât şi de reciclare a cadrelor didactice nu poate fi asigurat şi realizat păstrând accentul pe paradigma
predării – învăţării – evaluării, pe folosirea tehnologiilor informaţionale (TIC), pe magistrocentrism orientat spre cunoaştere, mobilitatea în Europa fără a renunţa la vechiul sistem de predare. |
||||||
|