Produsele intelectuale în rela#iile economice interna#ionale ale SUA: aspectul metodologic
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
104 0
SM ISO690:2012
PRODAN, Marina, POJOGA, Ecaterina. Produsele intelectuale în rela#iile economice interna#ionale ale SUA: aspectul metodologic. In: Intellectus, 2010, nr. 1, pp. 42-47. ISSN 1810-7079.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 1 / 2010 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Produsele intelectuale în rela#iile economice interna#ionale ale SUA: aspectul metodologic

Intellectual Products in the U.S. International Economic Relations: Methodological Aspect


Pag. 42-47

Prodan Marina1, Pojoga Ecaterina2
 
1 Compania Accenture LLP,
2 Consiliul Naţional pentru Acreditare şi Atestare
 
 
Disponibil în IBN: 18 aprilie 2024


Rezumat

}n domeniul Cercetare-Dezvoltare colaborarea SUA cu celelalte state are un specifi c aparte. Produsele intelectuale din SUA sunt unice si nu pot fi procurate de la alte ]ări, SUA în raport cu acestea fi ind un monopsonist. Pentru realizarea produselor fi nite, în unele cazuri SUA importă produse intelectuale din exterior (din ]ările X), care servesc drept produse intermediare, „materii prime” pentru SUA.

In the research and development fi eld the USA collaboration has a particular specifi c character. The intellectual products from USA are unique and cannot be purchased from other countries, the United States in relation to them being a monopsonist. To achieve the fi nal products, the USA imports in some cases intellectual products from outside (from X countries), which serve as intermediate products, “raw materials” for the USA.