Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
142 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-26 12:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (501) |
Организация обучения (552) |
SM ISO690:2012 GRIBINCEA, Tatiana, IONESCU (CIULEI), Florentina. Dezvoltarea personală în organizația școlară în contextul noilor paradigme educaționale. In: Moldoscopie, 2023, nr. 2(99), pp. 103-112. ISSN 1812-2566. DOI: https://doi.org/10.52388/1812-2566.2023.2(99).10 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Moldoscopie | ||||||
Numărul 2(99) / 2023 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52388/1812-2566.2023.2(99).10 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 103-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Modernitatea, dar şi procesele pe care aceasta le implică simultan: creşterea continuă a complexităţii tehnologiei și a volumului de informații, schimbările de pe piața muncii, managementul deficitar al timpului pentru relaționare și comunicare, amenință continuu echilibrul personal al omului ca parte a noii societăți. Dezvoltarea personală reprezintă o tendință actuală în toate aspectele vieții sociale și implicit în palierul fundamental al acesteia, educația. O evidențiere a integrării dezvoltării personale la nivelul sistemului de învățământ va surprinde implicațiile generate în rândul cadrelor didactice și managerilor școlari cât și nevoia de implementarea de programe menite să susțină dezvoltarea personală ca parte a evoluției și succesului profesional, ca beneficiu ce oferă sens şi relevanţă activităţii didactice și manageriale, ce va facilita depăşirea provocărilor care se produc în procesul schimbărilor sociale și de paradigme educaționale, dar şi în relaţii cu ceilalţi actori educaţionali și cu sine. |
||||||
Cuvinte-cheie manager școlar, dezvoltare personală, dezvoltare profesională, schimbarea în educație, formare continuă, paradigme educaționale., school manager, personal development, Professional development, change in education, continuous training, educational paradigms, dirigeant d'école, développement personnel, développement professionnel, changement dans l'éducation, formation continue, paradigmes éducatifs, менеджер школы, личностное развитие, профессиональное развитие, изменения в образовании, непрерывное обучение, образовательные парадигмы |
||||||
|