Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
200 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.025:004 (2) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2097) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4231) |
SM ISO690:2012 COROPCEANU, Eduard, CAZACIOC, Nadejda. Conceptul educaţional STEAM – manifest al transferului tehnologic în educaţie.. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 3(79), pp. 59-66. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.09 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 3(79) / 2023 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.09 | |||||||
CZU: 373.025:004 | |||||||
Pag. 59-66 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Acest articol oferă o analiză a documentelor de politici educaționale care reliefează căile transferului tehnologic în învățământ și în același timp analizează potențialul educației STEAM de a susține și realiza transferul tehnologic în procesele intructiv-educative. Se analizează viziunea cadrelor didactice despre modul în care transferul tehnologic afectează învățarea și predarea în cadrul educației STEAM și subliniază relevanța sa în societatea digitală actuală. |
|||||||
Cuvinte-cheie educaţie STEAM, transfer tehnologic, curriculum, competențe, STEAM education, technology transfer, curriculum, skills |
|||||||
|