Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
108 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (501) |
Организация обучения (552) |
SM ISO690:2012 SBÎRCIU, Călin. Abordări teoretice ale integralizării în contextul reconceptualizării procesului de învăţare. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 2(78), pp. 59-63. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.09 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(78) / 2023 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.09 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 59-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cunoașterea umană a atins un nivel ridicat de dezvoltare, volumul de cunoștințe nu mai poate fi dobândit la fel de ușor ca în trecut. Așadar, problema esențială în asigurarea eficienței învățării constă în selectarea acelor cunoștințe care deschid drumul către domenii vitale în existența umană. În acest context de învățare, integrarea este necesară pentru abordarea fenomenelor din perspective diferite, pentru a construi structuri de învățare flexibile, dinamice, capabile să susțină cele mai potrivite demersuri în vederea înțelegerii și aplicării. Punctarea aspectelor teoretice de referință ale integralizării este obiectivul prezentului discurs analitic. |
||||||
Cuvinte-cheie integralizare, curriculum integrat, educaţie integrală, metodologia integrării, competențe, mediu integrat, integration, integrated curriculum, integral education, integrationmethodology, skills, integratedenvironment |
||||||
|