Determinante motivaţionale ale cadrelor didactice în implementarea inovaţiilor pedagogice
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
105 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.011.31:159.947.5 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4033)
Психология (3476)
SM ISO690:2012
BALAN, Aurelia. Determinante motivaţionale ale cadrelor didactice în implementarea inovaţiilor pedagogice. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 2(78), pp. 34-40. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.06
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(78) / 2023 / ISSN 1811-5470

Determinante motivaţionale ale cadrelor didactice în implementarea inovaţiilor pedagogice

Motivational determinants in the implementation of pedagogical innovations

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.06
CZU: 37.011.31:159.947.5

Pag. 34-40

Balan Aurelia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 24 noiembrie 2023


Rezumat

Articolul elucidează problematica motivării cadrelor didactice pentru implementarea inovațiilor pedagogice. Sunt evidențiați factorii care influențează motivația pentru implementarea inovațiilor pedagogice; sunt descrise motivele implementării inovațiilor pedagogice și etapele de motivare a cadrelor didactice pentru implementarea inovațiilor prin corelare cu reacțiile la inovații și comportamentul specific cadrelor didactice. De asemenea, sunt specificate formele de influență și condițiile de bază în vederea stimulării motivației cadrelor didactice pentru implementarea inovațiilor pedagogice.

The article considers the issue of motivating teachers for the implementation of pedagogical innovations. The factors that influence the motivation for the implementation of pedagogical innovations are highlighted; the reasons for implementing pedagogical innovations and the stages of motivating teachers to implement innovations are described by correlation with the reactions to innovations and the specific behavior of teachers. Also, the forms of influence and the basic conditions are specified in order to stimulate the motivation of teaching staff for the implementation of pedagogical innovations.

Cuvinte-cheie
motivaţie, motive, factori motivaţionali, inovații pedagogice,

motivation, Motives, motivational factors, pedagogical innovations