Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
125 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-10 10:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4380) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4033) |
SM ISO690:2012 ŢVIRCUN, Victor. Timpul în educaţie. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 2(78), pp. 11-17. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.02 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(78) / 2023 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.02 | ||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 11-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația, ca și alte sfere de activitatea socială, își construiește propriul timp, propria durata, propriul cadru de mobilitate. Totodată, fiind produsă în timp ea, la rândul său, devine producător, facilitator, incitator de procese. Conceptele de timp și înțelegere a timpului iau naștere din temporalitate. Fenomenul educației contemporane consta în aceea, că ea dobândește conținut și sens datorită unei instanțe supratemporale, rezultată din diferite raporturi, care se încadrează în pluritatea temporală, acumulările teoretico-practice generând organizări complexe dintre trecut-prezent-viitor. Prezent articol este dedicat problemei timpului în educație. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţia, pedagogie, timpul trecut-prezent-viitor, education, pedagogy, past-present-future time |
||||||
|