Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
566 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 20:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.624.3-057.874 (1) |
Социальная психология (992) |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Prevenirea comportamentului antisocial la elevii din treapta gimnazială. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 3(75), pp. 45-49. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.01 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(75) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.3.01 | ||||||
CZU: 316.624.3-057.874 | ||||||
Pag. 45-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comportamentul antisocial la copii reprezintă manifestări care depăşesc graniţele normalităţii la un anumit moment de dezvoltare, ele constituind un ansamblu de comportamente, care se manifestă în mediul familial, şcolar și social. Se știe că este mai ușor să previi decât să tratezi, de aceea în cadrul acestui articol vom pune accentul pe activitatea de prevenție a problemelor comportamentale în mediul școlar, scoțând în evidență unele modalități de prevenire a comportamentului antisocial la elevii din treapta gimnazială. |
||||||
Cuvinte-cheie psihoprofilaxie, prevenţie, comportament antisocial, elevi, psychoprophylaxis, prevention, antisocial behavior, students |
||||||
|