Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
652 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 10:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:[811.135.1+821.135.1.09] (4) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4033) |
Балканские романские языки (1464) |
Литература на балканских романских языках (2112) |
SM ISO690:2012 LAȘCU, Cristina. Conversaţia – metodă didactică la lecţia de limbă și literatură română. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 4(72), pp. 35-38. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.05 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(72) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.05 | ||||||
CZU: 37.016:[811.135.1+821.135.1.09] | ||||||
Pag. 35-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Alegerea metodei potrivite în activitatea de predare-învăţare sporește eficienţa procesului instructiv. În prezentul articol analizăm una dintre cele mai vechi metode didactice – conversaţia. Alături de alte metode în care predomină acţiunea de comunicare orală dialogată, aceasta este pe larg folosită la toate disciplinele, inclusiv la lecţiile de limbă și literatură română, favorizând relaţia profesor-elev și stimulând efortul elevilor pentru exprimarea intelectuală. |
||||||
Cuvinte-cheie metodă didactică, comunicare, tipuri și forme de conversaţie, conversaţie euristică, didactic method, communication, types and forms of conversation, heuristic conversation |
||||||
|