Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
741 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-25 22:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013 (478) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4032) |
SM ISO690:2012 BRÎNZĂ, Ionela. Opera pedagogică a lui G.G. Antonescu, din perspectivă diacronică. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 3(71), pp. 64-68. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.08 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(71) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.08 | ||||||
CZU: 37.013 | ||||||
Pag. 64-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul nostru are ca scop general analiza operei lui G.G. Antonescu, în contextul actualității sale, în epoca modernă și contemporană (postmodernă), așa cum a fost văzută de unul dintre cei mai importanți reprezentanți ai istoriei pedagogiei românești, Ion Gh. Stanciu. Avem in vedere analiza dimensiunii istorice a operei pedagogului G.G. Antonescu (1882-1955) din perspectivă diacronică și evidențierea dimensiunii epistemologice a pedagogiei lui, susținută la nivel conceptual, normativ și metodologic, dar și prin modelul instituțional proiectat, la nivelul întregii sale activităţi, în spiritul reformei preconizate. |
||||||
Cuvinte-cheie cercetare istorică diacronică, școala formativ-organicistă, opera pedagogică a lui G.G. Antonescu, perspectivă epistemologică și cronologică, diachronic historical research, formative-organicist school, pedagogical work of G.G. Antonescu, epistemological and chronological perspective |
||||||
|