Solu|ii manageriale contemporane ale promovării produselor moldoveneşti pe piaţa europeană
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
788 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-03-23 15:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.439.5:339.564(478:4) (1)
Производство продукции и услуг по отраслям народного хозяйства (1517)
Внешняя торговля. Международная торговля. Внешнеторговая политика. Таможенные пошлины (386)
SM ISO690:2012
COJOCARU-TOMA, Maria. Solu|ii manageriale contemporane ale promovării produselor moldoveneşti pe piaţa europeană . In: Intellectus, 2005, nr. 2, pp. 44-48. ISSN 1810-7079.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 2 / 2005 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Solu|ii manageriale contemporane ale promovării produselor moldoveneşti pe piaţa europeană
CZU: 338.439.5:339.564(478:4)

Pag. 44-48

Cojocaru-Toma Maria
 
Agentia de Stat pentru Proprietatea Intelectuala a Republicii Moldova (AGEPI)
 
 
Disponibil în IBN: 3 decembrie 2013


Rezumat

The necessity of sales expansion of Moldovan food products in the European market leads us to search for new ways and methods of sales promotion. At present trade mark and branding are possibly the most efficient instrument available for our firms to stimulate their sales in EU. The principles described in the article can help Moldovan firms to improve their competitiveness and to make their sales in Europe more efficient.