Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
467 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-26 11:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (501) |
Организация обучения (552) |
SM ISO690:2012 ISAC, Ştefania. Personalitatea cadrului didactic şi dezideratele socioeducaţionale profesate. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 4(68), pp. 77-82. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4061770 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(68) / 2020 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4061770 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 77-82 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul dat vom analiza personalitatea cadrului didactic şi influenţele psihosociale exercitate asupra acestuia pe parcursul întregii sale cariere profesionale. Vom înainta spre discuţie relevanţa nivelurilor de pregătire a personalităţii cadrului didactic; abordarea conceptului de competenţă în accepţiuni ale diferiţilor autori în traseul de profesionalizare a cadrelor didactice în raport cu exigenţele societale. Cuvinte-cheie: profesionalizarea cadrelor didactice, exigenţe sociale, competenţă profesională, dimensiunile profesionalizării, dimensiuni ale personalităţii cadrului didactic, principii ale profesionalizării carierei didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie professionalization of teachers, social requirements, professional competence, dimensions of professionalization, dimensions of the personality of the teacher, principles of professionalization of the teaching career, profesionalizarea cadrelor didactice, exigenţe sociale, competenţă profesională, dimensiunile profesionalizării, dimensiuni ale personalităţii cadrului didactic, principii ale profesionalizării carierei didactice |
||||||
|