Personalitatea cadrului didactic şi dezideratele socioeducaţionale profesate
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
467 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-26 11:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (501)
Организация обучения (552)
SM ISO690:2012
ISAC, Ştefania. Personalitatea cadrului didactic şi dezideratele socioeducaţionale profesate. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 4(68), pp. 77-82. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4061770
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(68) / 2020 / ISSN 1811-5470

Personalitatea cadrului didactic şi dezideratele socioeducaţionale profesate

Personality of the teacher and the socio-educational depositions

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4061770
CZU: 37.091

Pag. 77-82

Isac Ştefania
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 28 ianuarie 2021


Rezumat

În articolul dat vom analiza personalitatea cadrului didactic şi influenţele psihosociale exercitate asupra acestuia pe parcursul întregii sale cariere profesionale. Vom înainta spre discuţie relevanţa nivelurilor de pregătire a personalităţii cadrului didactic; abordarea conceptului de competenţă în accepţiuni ale diferiţilor autori în traseul de profesionalizare a cadrelor didactice în raport cu exigenţele societale. Cuvinte-cheie: profesionalizarea cadrelor didactice, exigenţe sociale, competenţă profesională, dimensiunile profesionalizării, dimensiuni ale personalităţii cadrului didactic, principii ale profesionalizării carierei didactice.

In this article, we will analyze the personality of the teacher and the psychosocial influences exerted on him throughout his professional career. We will refer for discussion the relevance of the levels of training of the person of the teacher; addressing the concept of competence in acceptances of different authors in the route of professionalization of teachers in relation to societal requirements. Keywords: professionalization of teachers, social requirements, professional competence, dimensions of professionalization, dimensions of the personality of the teacher, principles of professionalization of the teaching career.

Cuvinte-cheie
professionalization of teachers, social requirements, professional competence, dimensions of professionalization, dimensions of the personality of the teacher, principles of professionalization of the teaching career,

profesionalizarea cadrelor didactice, exigenţe sociale, competenţă profesională, dimensiunile profesionalizării, dimensiuni ale personalităţii cadrului didactic, principii ale profesionalizării carierei didactice