Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
516 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 16:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:004 (43) |
Организация обучения (552) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4231) |
SM ISO690:2012 CHIRIAC, Tatiana, RUSSU, Aliona. Determinări teoretice şi praxiologice ale manualului digital în procesul educaţional. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 4(68), pp. 46-50. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4415204 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(68) / 2020 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4415204 | ||||||
CZU: 37.091:004 | ||||||
Pag. 46-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorii articolului de faţă prezintă rezultatele unui studiu teoretic despre situaţia utilizării manualelor digitale pe plan internaţional, dar şi naţional, importanţa acestora în procesul didactic. De asemenea, ei analizează condiţiile de implementare şi structura generală a unui manual digital. Examinarea perspectivelor de implementare a acestuia în învăţământul general este realizată în cadrul proiectului de cercetare „Elaborarea şi implementarea manualelor digitale interactive în învăţământul preuniversitar” (Programul de Stat 2020-2023). |
||||||
Cuvinte-cheie e-manual / manual digital, resurse educaţionale, componentele manualului digital, e-textbook / digital textbook, educational resources, the components of digital textbook |
||||||
|