Determinări teoretice şi praxiologice ale manualului digital în procesul educaţional
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
516 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-12 16:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:004 (43)
Организация обучения (552)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4231)
SM ISO690:2012
CHIRIAC, Tatiana, RUSSU, Aliona. Determinări teoretice şi praxiologice ale manualului digital în procesul educaţional. In: Univers Pedagogic, 2020, nr. 4(68), pp. 46-50. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4415204
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(68) / 2020 / ISSN 1811-5470

Determinări teoretice şi praxiologice ale manualului digital în procesul educaţional

Theoretical and praxiological determinations of the digital textbook in the educational activity

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4415204
CZU: 37.091:004

Pag. 46-50

Chiriac Tatiana1, Russu Aliona2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Liceul Teoretic „Alexandru cel Bun” din Sângera, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 ianuarie 2021


Rezumat

Autorii articolului de faţă prezintă rezultatele unui studiu teoretic despre situaţia utilizării manualelor digitale pe plan internaţional, dar şi naţional, importanţa acestora în procesul didactic. De asemenea, ei analizează condiţiile de implementare şi structura generală a unui manual digital. Examinarea perspectivelor de implementare a acestuia în învăţământul general este realizată în cadrul proiectului de cercetare „Elaborarea şi implementarea manualelor digitale interactive în învăţământul preuniversitar” (Programul de Stat 2020-2023).

In this article, the authors present the results of the theoretical study on the situation of using e-textbooks internationally and nationally, their importance for the teaching process, the conditions of implementation and analysis of the general structure of a digital textbook. The research of the perspectives for the implementation of digital textbooks in general education is carried out within the research project „Development and implementation of interactive digital textbooks in pre-university education” (The State Program 2020-2023).

Cuvinte-cheie
e-manual / manual digital, resurse educaţionale, componentele manualului digital,

e-textbook / digital textbook, educational resources, the components of digital textbook