Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
606 59 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 18:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.137.27 (5) |
Общие вопросы торговли. Рынок (823) |
SM ISO690:2012 SIMONOV, Alina. Contrafacerea produselor ca formă a concurenţei neloiale. In: Intellectus, 2020, nr. 1-2, pp. 39-44. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 1-2 / 2020 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.137.27 | ||||||
Pag. 39-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Fenomenul contrafacerii este cunoscut în întreaga lume, doar că efectele și proporţiile acestuia se manifestă peste tot diferit. Pierderile cauzate de contrafacere întreprinzătorilor, titularilor de mărci, dar și statelor, sunt uriașe. Consecinţele nefaste ale contrafacerilor îi afectează nu doar pe titularii de mărci, ci și pe consumatori. Contrafacerea trebuie combătută și pentru că denaturează concurenţa, pentru că, prin lipsa de onestitate, contrafăcătorul obţine profi turi în dauna celui care a investit în marcă și în bunurile pe care le produce cu însemnate eforturi, trebuie combătută și pentru că încălcarea oricărui drept, nu doar a dreptului la marcă, nu poate fi tolerată. |
||||||
Cuvinte-cheie marcă, consumatori, contrafacere, concurență neloială, trademark, Consumers, counterfeit, unfair competition |
||||||
|