Contrafacerea produselor ca formă a concurenţei neloiale
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
606 59
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 18:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.137.27 (5)
Общие вопросы торговли. Рынок (823)
SM ISO690:2012
SIMONOV, Alina. Contrafacerea produselor ca formă a concurenţei neloiale. In: Intellectus, 2020, nr. 1-2, pp. 39-44. ISSN 1810-7079.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 1-2 / 2020 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Contrafacerea produselor ca formă a concurenţei neloiale

Counterfeiting of Products as a Form of Unfair Ccompetition

CZU: 339.137.27

Pag. 39-44

Simonov Alina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 6 august 2020


Rezumat

Fenomenul contrafacerii este cunoscut în întreaga lume, doar că efectele și proporţiile acestuia se manifestă peste tot diferit. Pierderile cauzate de contrafacere întreprinzătorilor, titularilor de mărci, dar și statelor, sunt uriașe. Consecinţele nefaste ale contrafacerilor îi afectează nu doar pe titularii de mărci, ci și pe consumatori. Contrafacerea trebuie combătută și pentru că denaturează concurenţa, pentru că, prin lipsa de onestitate, contrafăcătorul obţine profi turi în dauna celui care a investit în marcă și în bunurile pe care le produce cu însemnate eforturi, trebuie combătută și pentru că încălcarea oricărui drept, nu doar a dreptului la marcă, nu poate fi tolerată.

The phenomenon of counterfeiting is known all over the world, but its effects and proportions are manifested everywhere diff erently. The losses caused by counterfeiting to entrepreneurs, trademark owners, and also to states are huge. The adverse consequences of counterfeiting affect not only trademark owners but also consumers. Counterfeiting must also be combated because it distorts competition, because, in the absence of honesty, the infringer obtains profi ts to the detriment of the one who invested in the trademark and the goods he produces with signifi cant eff orts, because the infringement of any right, not just the trademark right, cannot be tolerated.

Cuvinte-cheie
marcă, consumatori, contrafacere, concurență neloială,

trademark, Consumers, counterfeit, unfair competition