Cuvinte-cheie (142): asistenţă psihologică (5), psychological assistance (4), children with special educational needs (4)
Dinamica numărului de publicaţii pe ani | |||
Dinamica articolelor pe ani | |||
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | |||
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | |||
Colaborarea autorului | |||
Dinamica descărcărilor pe ani | |||
Proiecte | (2) |
Articole în reviste din RM - 12. Publicaţii la conferinţe din RM - 21.
Cărţi - 2.
- 1. Cărţi publicate în RM
- 1.1.Monografii - 2
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 5
- 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 6
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 6
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 15
Reprezentări psihosociale ale interacțiunii adolescent-cadru didactic-părinte |
Furdui Emilia |
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC |
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic |
2023. Chişinău. ISBN 978-9975-46-822-0. |
Disponibil online 19 January, 2024. Descarcări-5. Vizualizări-141 |
Securitatea psihologică – condiţie esenţială în diminuarea nevoilor relaţionale la adolescenţi |
Furdui Emilia |
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC |
Univers Pedagogic |
Nr. 1(77) / 2023 / ISSN 1811-5470 |
Disponibil online 13 June, 2023. Descarcări-10. Vizualizări-249 |
Evaluarea psihologică a elevilor din învățământul primar și gimnazial |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Dialog intercultural polono-moldovenesc |
Vol. V, nr.1. 2022. Chișinău. ISBN 978-9975-76-207-6. |
Disponibil online 13 September, 2022. Descarcări-38. Vizualizări-383 |
Intervenția psihologică – optim educațional în formarea relațiilor interpersonale la elevi |
Furdui Emilia |
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC |
Educația de calitate în contextul provocărilor societale |
2022. Chişinău. ISBN 978-9975-46-638-7. |
Disponibil online 3 May, 2023. Descarcări-8. Vizualizări-321 |
Prevenţia reacţiilor adaptiv-defensive în procesul de relaţionare la elevi |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Univers Pedagogic |
Nr. 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470 |
Disponibil online 17 August, 2022. Descarcări-7. Vizualizări-355 |
Adaptarea relațională a elevilor cu CES in instituțiile de invățămant general |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională |
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-56-934-7. |
Disponibil online 10 February, 2022. Descarcări-20. Vizualizări-565 |
Condiții psihopedagogice pentru dezvoltarea personală a elevilor prin elementul relaționării |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități |
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-56-952-1. |
Disponibil online 8 February, 2022. Descarcări-7. Vizualizări-418 |
Efectivitatea relaţionării cadru didactic – elev prin segmentul psihologiei |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice |
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-3336-2-7. |
Disponibil online 18 May, 2021. Descarcări-15. Vizualizări-303 |
Relaționarea educațională raportată la sistemul de valori psiho-sociale |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane |
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-159-01-2. |
Disponibil online 22 July, 2023. Descarcări-4. Vizualizări-176 |
Corelația cadru didactic – părinte: dimensiuni psihologice moderne |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Psihologia în mileniul III – provocări și soluții |
Vol.1. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-50-246-7. |
Disponibil online 19 May, 2021. Descarcări-9. Vizualizări-350 |
Experienţa organizării serviciului psihologic în sistemul educaţional din Italia |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Educația: factor primordial în dezvoltarea societății |
2020. Chişinău. ISBN 978-9975-48-178-6. |
Disponibil online 9 October, 2020. Descarcări-76. Vizualizări-599 |
Focus pe relaționarea elevilor in sistemul educațional general din perspectiva abordărilor societale |
Furdui Emilia , Grosu Rodica |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială |
Nr. 4(61) / 2020 / ISSN 1857-0224 / ISSNe 1857-4432 |
Disponibil online 11 December, 2020. Descarcări-14. Vizualizări-607 |
Practici europene privind dimensiunile psihologice pentru învăţământul general |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei |
Vol.7, Partea 2. 2020. Cahul, Republica Moldova. ISBN 978-9975-88-060-2. |
Disponibil online 15 December, 2020. Descarcări-4. Vizualizări-422 |
Asigurarea stării de bine la copii cu cerințe educative speciale prin dezvoltarea creativității |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială |
Nr. 4(57) / 2019 / ISSN 1857-0224 / ISSNe 1857-4432 |
Disponibil online 30 December, 2019. Descarcări-67. Vizualizări-919 |
Impactul stării psihoemoționale a cadrului didactic în activitatea cu copiii cu CES |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale |
2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-48-156-4 . |
Disponibil online 19 December, 2019. Descarcări-38. Vizualizări-834 |
Implicarea părinților în învățarea copiilor cu cerințe educative speciale prin stimularea creativității |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei |
Vol.6, Partea 2. 2019. Cahul, Republica Moldova. ISSN 2587-3563 . |
Disponibil online 26 December, 2019. Descarcări-43. Vizualizări-755 |
Curriculumul modernizat – o realitate interactivă în dezvoltarea învăţământului incluziv |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Curriculumul şcolar:provocări şi oportunităţi de dezvoltare |
2018. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-48. |
Disponibil online 19 December, 2018. Descarcări-26. Vizualizări-613 |
Dezvoltarea creativității persoanelor cu nevoi speciale prin intermediul platformei on-line |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii |
Ediţia 4. 2018. Bălți. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
Disponibil online 14 April, 2021. Descarcări-17. Vizualizări-466 |
Etape semnificative în dezvoltarea cercetării psihopedagogiei speciale în Institutul de Științe ale Educației |
Cucer Angela , Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Prolegomene din istoria psihologiei în Republica Moldova |
2018. România, Iaşi. ISBN 978-973-8483-84-2. |
Disponibil online 22 June, 2018. Descarcări-79. Vizualizări-1331 |
On-line platform for dissemination of the information on psychological assistance in the development of creativity of disabled persons |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Univers Pedagogic |
Nr. 3(59) / 2018 / ISSN 1811-5470 |
Disponibil online 2 January, 2019. Descarcări-5. Vizualizări-947 |
Referinţe epistemologice ale asistenţei psihologice în contextul învăţării pe tot parcursul vieţii |
Bolboceanu Aglaida , Cucer Angela , Pavlenko Lilia, Furdui Emilia , Batog Mariana , Mihailov Veronica , Vrabii Violeta |
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, |
Chişinău, 2018 / ISBN 978-9975-48-131-1 |
Disponibil online 2 April, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-22 |
Repere conceptuale ale asistenţei psihologice în învăţarea pe tot parcursul vieţii |
Bolboceanu Aglaida , Cucer Angela , Pavlenko Lilia, Furdui Emilia , Batog Mariana , Mihailov Veronica , Vrabii Violeta |
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, |
Chişinău, 2018 / ISBN 978-9975-48-132-8 |
Disponibil online 2 April, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-28 |
Abordarea psihologică a atitudinilor creative la persoane cu nevoi speciale |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei |
Vol.2. 2017. Cahul. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3. |
Disponibil online 27 December, 2017. Descarcări-45. Vizualizări-962 |
Bariere psihologice diminuante în dezvoltarea creativității persoanelor cu nevoi speciale |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Univers Pedagogic |
Nr. 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470 |
Disponibil online 22 August, 2017. Descarcări-27. Vizualizări-826 |
Creativity blocking factors in people with special needs |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) |
Nr. 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 / ISSNe 2587-3636 |
Disponibil online 24 July, 2017. Descarcări-8. Vizualizări-775 |
Evaluarea psihologică a creativităţii |
Furdui Emilia |
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale |
2017. Chişinău. ISBN 978-9975-48-118-2. |
Disponibil online 24 July, 2019. Descarcări-86. Vizualizări-806 |
Comunicarea – mecanism de interacţiune a relaţiilor părinte–copil |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Univers Pedagogic |
Nr. 2(50) / 2016 / ISSN 1811-5470 |
Disponibil online 5 October, 2016. Descarcări-263. Vizualizări-1352 |
Metode cu valenţe activizatoare în planul creativităţii |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Tehnologii didactice moderne:In memoriam dr. hab., prof. univ. Stela Cemortan |
2016. Chişinău. ISBN 978-9975-48-102-1. |
Disponibil online 30 November, 2019. Descarcări-5. Vizualizări-697 |
Reprezentări sociale privind fenomenul învăţare pe tot parcursul vieţii |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Școala modernă:provocări și oportunități |
2015. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-48-100-7. |
Disponibil online 31 July, 2019. Descarcări-62. Vizualizări-925 |
Valoarea familiei în dezvoltarea şi socializarea copilului |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne conferinţă ştiinţifică internaţională |
Partea 2-a. . 2014. Chişinău. ISBN 978-9975-48-068-0. |
Disponibil online 28 February, 2020. Descarcări-141. Vizualizări-985 |
Model de organizare a asistenţei psihologice a preşcolarilor deficienţi de auz în Rusia |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică |
Nr. 1 / 2013 / ISSN 1857-2502 / ISSNe 2537-6276 |
Disponibil online 21 November, 2013. Descarcări-39. Vizualizări-1506 |
Probleme psihologice ale preşcolarilor cu dizabilităţi atestate de către psihopedagogii speciali |
Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Univers Pedagogic |
Nr. 3(39) / 2013 / ISSN 1811-5470 |
Disponibil online 29 November, 2013. Descarcări-40. Vizualizări-1011 |
Asistenţă psihologică în educaţia copiilor cu nevoi speciale |
Cucer Angela , Furdui Emilia |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării |
2011. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-56-010-8. |
Disponibil online 5 December, 2019. Descarcări-9. Vizualizări-531 |
Perspectiva psihosocială de asigurare a calităţii educaţiei în Republica Moldova |
Bolboceanu Aglaida , Bucun Nicolae , Rusnac Virginia , Danii Anatolie , Antoci Diana , Cucer Angela , Olărescu Valentina , Jelescu Raisa , Furdui Emilia , Pavlenko Lilia , Paladi Oxana |
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei |
Univers Pedagogic |
Nr. 1 / 2011 / ISSN 1811-5470 |
Disponibil online 13 December, 2013. Descarcări-68. Vizualizări-1752 |