IBN
Închide
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2005
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-14 05:07
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 1 / 2022  (1 din 3)9    CZU
 2022  (1 din 3)9    
Nr. 1(50) 9CZU
 2021  (3 din 3)35    
Nr. 3(49) 10CZU
Nr. 2(48) 14CZU
Nr. 1(47) 11CZU
 2020  (3 din 3)32    
Nr. 3(46) 14CZU
Nr. 2(45) 8CZU
Nr. 1(44) 10CZU
 2019  (3 din 3)40    
Nr. 3(43) 13CZU
Nr. 2(42) 16CZU
Nr. 1(41) 11CZU
 2018  (3 din 3)43    
Nr. 3(40) 15CZU
Nr. 2(39) 15CZU
Nr. 1(38) 13CZU
 2017  (3 din 3)33    
Nr. 3(37) 10CZU
Nr. 2(36) 10CZU
Nr. 1(35) 13CZU
 2016  (3 din 3)40    
Nr. 3(34) 12CZU
Nr. 2(33) 14CZU
Nr. 1(32) 14CZU
 2015  (3 din 3)51    
Nr. 3(31) 17CZU
Nr. 2(30) 18CZU
Nr. 1(29) 16CZU
 2014  (3 din 3)57    
Nr. 3(28) 23CZU
Nr. 2(27) 17CZU
Nr. 1(26) 17CZU
 2013  (3 din 3)64    
Nr. 3(25) 22CZU
Nr. 2(24) 21CZU
Nr. 1(23) 21CZU
 2012  (3 din 3)61    
Nr. 3(22) 24
Nr. 2(21) 18
Nr. 1(20) 19
 2011  (3 din 3)46    
Nr. 3(19) 12
Nr. 2(18) 17
Nr. 1(17) 17
 2010  (3 din 3)45    
Nr. 3(16) 14
Nr. 2(15) 16
Nr. 1(14) 15
 2009  (2 din 3)44    
Nr. 2(12) 23
Nr. 1(11) 21
 2008  (3 din 3)61    
Nr. 3(10) 21
Nr. 2(9) 21
Nr. 1(8) 19
 2007  (2 din 3)40    
Nr. 3(7) 21
Nr. 2(6) 19
 2006  (1 din 3)23    
Nr. 3(4) 23
imagine

pISSN: 1857-0119
eISSN: 2587-330X
Revistă de știinţe socioumane
Categoria:
  • Exclusă (27.05.2022)
  • C (28.02.2020-28.02.2022)
  • C (18.07.2017-31.12.2019)
  • C (27.06.2013-14.12.2016)
  • C (30.04.2009-26.06.2013)

Studii contrastive în filologia romano-germanică. Lingvistică teoretică şi aplicativă, istoria şi teoria literaturii. Interacţiuni culturale în sociumul polietnic al RM.


Membrii Colegiului de redacție

NrNumele, prenumele, patronimicGrad/titlu ştiinţific/academicOrganizaţia, ţaraFuncţia (perioada)
1Chicuş Nicolae Efim dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaRedactor şef
2Musteaţă Sergiu Gheorghe dr.hab, conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
3Namigean Gina Membru
4Şleahtiţchi Mihail Nicolae dr.hab, conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
5Branişte Ludmila dr., conf.univ.Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi, RomâniaMembru
6Cojocaru Vasile Gheorghe dr.hab, prof.univUniversitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
7Gogu Tamara dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
8Caproşu Ioan Republica MoldovaMembru
9Perjan Carolina Victor dr., prof.univUniversitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
10Vitcu Dumitru Institutul de Istorie „A. D. Xenopol“, Iaşi, RomâniaMembru
11Sadovei Larisa Ion dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
12Zgardan-Crudu Aliona Andrei dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaRedactor-şef adjunct
13Topor Gabriela dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
14Racu Igor Ion dr.hab, prof.univUniversitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaRedactor-şef adjunct
15Vatavu Alexandru dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru
16Dumbrăveanu Roza Vasile dr., conf.univ.Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Republica MoldovaMembru

Publicațiile colegiului de redacție în WoS și/sau Scopus

1Branişte Ludmila BRANIŞTE, Ludmila; . Texte et langage visuel: un procès de mise en abîme. In: Arta . 2022, pp. 115-119. ISSN 2345-1181. ISSNe 2537-6136.
2Dumbrăveanu Roza DUMBRĂVEANU, Roza; . Challenges in the current distance education paradigm. In: eLearning and Software for Education Conference. 2021, pp. 433-443. ISSN 2066 - 026X.
3Musteaţă Sergiu MUSTEAŢĂ, Sergiu; . Andrea Popa, Managementul integrat al patrimoniului cultural mondial în România. Studiu de caz: Frontiera romană în Dacia. Siturile de epocă romană de la Brețcu, Comolău și Boroșneu Mare [Integrated Management of World Cultural Heritage in Romania. Case Study: The Roman Frontier in Dacia. The Roman sites of Brețcu, Comolău, and Boroșneu Mare] (Sibiu: Editura ASTRA Museum, 2023), 279 p. ISBN 978-606-733-361-9. In: Plural. History, Culture, Society. 2023, pp. 118-121. ISSN 2345-1262. ISSNe 2345-184X.
În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2006 - 2022
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole72412856292938339924
Volume45607052013
Total769134633431396

Vizualizări   1326Descărcări   44

Conţinutul numărului de revistă

Statutul politico-juridic al Ţării Moldovei faţă de înalta Poartă în timpul domniei lui Ştefan cel Mare 3-10

CZU: 94(478)

Gonţa Gheorghe
L’empathie au service de l’enseignement/ apprentissage du FLE/FOS 11-17

CZU: 378.14:811.133.1

Vishkurti Silvana
Timpul: repere calificative 17-22

CZU: 001.2+165

Baraga Victoria
Structura organizării şi receptării spaţiotemporalităţii în opera de artă (pictură) 22-27

CZU: 37.02:75.021

Mocan-Vozian Ludmila
Modalităţi de implementare a tehnologiilor informaţionale şi de comunicaţii în sistemul educaţional preuniversitar (treapta primară) din Estonia 28-31

CZU: 373.3.016:004(474.2)

Gînju Stela
Valori educativ-morale în peisajul din pictura moldovenească 32-35

CZU: 37.034+75.047(478)

Ursachi Rodica
Strategii privind optimizarea adaptării şcolare a preadolescenţilor 36-41

CZU: 37.015.3-053.66

Pleşca Maria
Интенциональность, интерсубъективность и конвенциональность речевого habitus'а 41-48

CZU: 81'42+130.121

Мысык Сергей
Мировоззренческие установки постмодернизма 48-55

CZU: 1/14

Мысык Ирина
Проблема множественности исторических интерпретаций в контексте представлений о возможных мирах 55-66

CZU: 16:930.1

Пироженко Виктор
Tice: vers le développement d’outils ou de dispositifs? L’exemple d’EMA-4-Moodle à Télécom Bretagne 66-80

CZU: 37.016:004:81

Garcia Stéphane Méar , Sablé Cathy
Valori ale contrariilor în creaţia artiştilor plastici din Republica Moldova 81-90

CZU: 75.03(478)

Mocan-Vozian Ludmila
Omagiu lui Mihai Grecu 90-93

CZU: 75(478)(092)

Ursachi Rodica
Коммуникативные возможности ритуала 93-100

CZU: 101.1:316+81'44+392

Бурдейная Т.
Концепция исторического развития Джамбаттиста Вико в контексте полемики с картезианскими воззрениями 100-105

CZU: 101.1:93

Havcar Hussein
Noul concept al istoriografiei sovietice moldoveneşti şi politica culturală din RSS Moldovenească în anii `60 ai sec. XX 105-112

CZU: 94(478)

Burlacu Valentin
Rolul didacticii disciplinelor pedagogice în redarea semnificaţiilor informaţionale ale discursului pedagogic 112-115

CZU: 37.02

Ilaşco Iurie
Profilul liric al poetului Bogdan I. Pascu 116-122

CZU: 821.135.1-1.09

Baraga Victoria
Deixisul temporal: semnificaţie şi mijloace de exprimare 122-127

CZU: 811.135.1'22'37

Barbăneagră Tatiana
Rolul familiei în dezvoltarea limbajului 127-132

CZU: 37.018.1+316.356.2

Martâniuc Livia
Modelul tehnologic de dezvoltare a competenţei gramaticale prin strategia analizei contrastive 132-139

CZU: 37.016:81'36

Cocieru Natalia