Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
927 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 21:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.016:911 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Geografie generală. Știința factorilor geografici (geografie sistematică). Geografie teoretică (147) |
SM ISO690:2012 DULAMĂ, Maria-Eliza. Geografia, în contextul educaţiei STEM. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 1(119), pp. 31-37. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3692625 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(119) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3692625 | ||||||
CZU: 373.3.016:911 | ||||||
Pag. 31-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conform principiilor educaţiei STEM, abordarea ştiinţei, tehnologiei, ingineriei şi matematicii nu se face separat, ci integrat, multi-/transdisciplinar şi pe baza unor aplicaţii din lumea reală. Disciplina Geografia realizează un transfer de informaţii şi de metodologie de cercetare din mai multe ştiinţe şi domenii conexe. Din această perspectivă, geografia ar trebui să includă, să vizeze ca scop şi să asigure o educaţie STEM, însă modul de realizare a acesteia depinde de competenţa în specialitate a profesorilor. Considerăm ca necesară revizuirea programelor şi a manualelor şcolare de către experţi în cele patru domenii STEM şi certificarea profesorilor pentru a se dovedi că dispun de cunoştinţele şi competenţele specifice domeniilor respective, pentru a concepe şi organiza activităţi adecvate acestui tip de educaţie. |
||||||
|