Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
803 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-07 16:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:004 (43) |
Organizarea instruirii (552) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4233) |
SM ISO690:2012 MAXIAN, Pavel. Proiectarea conţinutului educaţional cu utilizarea TIC. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 1(119), pp. 21-24. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3695365 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(119) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3695365 | ||||||
CZU: 37.091:004 | ||||||
Pag. 21-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Impactul TIC în procesul educaţional se manifestă prin schimbări ale formelor, conţinuturilor şi mediilor de predare, ale modului de interacţiune profesor-elev – factori care influenţează esenţial procesul de predare-învăţare. Cu certitudinea că tehnologiile informaţiei şi comunicării vor deveni instrumente de utilitate universală, este necesar să se dezvolte în acest sens un nou mod de gândire şi de comportament, care le va permite cadrelor didactice să facă faţă oricărei noi cerinţe. Rezultatul aşteptat de la implementarea TIC depinde, în foarte mare măsură, de atitudinea şi măiestria pedagogică a fiecărui profesor în parte. Dacă profesorii nu vor pune accentul corect pe valoarea pedagogică a TIC, acestea vor rămâne doar accesorii ”la modă” în curricula şcolare. |
||||||
Cuvinte-cheie TIC, proiectare, conținut educațional, principii, recomandări, design of educational content, principles, recommendations, ICT |
||||||
|