Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1022 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 17:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:94 (3) |
Organizarea instruirii (552) |
Istoria generală (528) |
SM ISO690:2012 BUCATARU, Igor, BUCĂTARU, Vera. Modalităţi de formare a competenţelor specifice la Istorie prin prisma studierii unităţii naţionale româneşti. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 6(118), pp. 49-52. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3583337 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(118) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3583337 | ||||||
CZU: 37.091:94 | ||||||
Pag. 49-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În societatea noastră, problema unităţii naţionale româneşti rămâne a fi una delicată până în ziua de azi. Datoria cadrelor didactice, în special a profesorilor de istorie, este de a le oferi elevilor posibilitatea de a descoperi independent adevărul istoric, de a-şi forma o opinie proprie asupra evenimentelor studiate prin prisma cercetării şi analizei mai multor surse istorice. Autorii articolului propun o modalitate de formare a următoarei competenţe specifice la Istorie: Aprecierea critică şi obiectivă a situaţiilor, faptelor şi proceselor istorice, prin intermediul studierii subiectului ”Mişcarea de eliberare naţională a românilor din Basarabia în anii 1917-1918. Unirea Basarabiei cu România”. |
||||||
Cuvinte-cheie Marea Unire, competențe, conţinuturi, apreciere critică, valori, surse istorice, demnitate naţională, curriculum, Great Unification, competences, contents, critical appraisal, values, historical sources, national dignity, curriculum |
||||||
|