Articolul precedent |
Articolul urmator |
916 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-08 13:52 |
SM ISO690:2012 CORNEA, Viorica. Formarea şi dezvoltarea competenţei de exprimare orală la lecţiile de limbă franceză. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 258-260. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 258-260 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Obiectivul final al învăţării unei limbi străine este posedarea de către studenţi a competenţei comunicative, care în afară de faptul că presupune cunoaşterea gramaticii şi structurii limbii, mai implică şi o dimensiune socială, care include posedarea unor alte competenţe precum cea sociolingvistică, discursivă, strategică, socioculturală. Formarea şi dezvoltarea competenţei de exprimare orală ar trebui să se bazeze pe următoarele principii: prioritatea exprimării orale, motivarea studenţilor la lecţiile de exprimare orală, libertatea exprimării, structurarea limbajului, privilegierea comunicării între studenţi. Jocul de rol şi simularea globală contribuie la formarea şi dezvoltarea competenţei de exprimare orală. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă comunicativă, competenţă lingvistică, competenţă de exprimare orală, activităţi de exprimare orală, strategii, tehnici, metode de formare a competenţei de exprimare orală, joc de rol, simulare globală, compétence communicative, compétence linguistique, compétence d’expression orale, activités d’expression orale, stratégies, techniques, méthodes de formation de la compétence d’expression orale, jeu de rôle, simulation globale |
||||||
|