Viziuni conceptuale privind individualizarea executării pedepsei cu închisoarea
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
647 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-28 21:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
343.26 (39)
Drept penal în general (882)
SM ISO690:2012
OSADCII, Cornel. Viziuni conceptuale privind individualizarea executării pedepsei cu închisoarea. In: Anale ştiinţifice ale Academiei „Ştefan cel Mare” a MAI al RM: ştiinţe juridice, 2015, nr. XV(2), pp. 37-41. ISSN 1857-0976.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anale ştiinţifice ale Academiei „Ştefan cel Mare” a MAI al RM: ştiinţe juridice
Numărul XV(2) / 2015 / ISSN 1857-0976

Viziuni conceptuale privind individualizarea executării pedepsei cu închisoarea

Conceptual visions on individualization of the prison sentence execution

CZU: 343.26

Pag. 37-41

Osadcii Cornel
 
Academia „Ştefan cel Mare“ a MAI al Republicii Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

Pentru ca rolul educativ al penitenciarului sa se facă simţit este necesară asigurarea unui climat în care să se poată afirma pedagogia reeducării. Individualizarea executării pedepsei presupune individualizarea acţiunii educative. Etapa iniţială în desfăşurarea muncii de reeducare o constituie cunoaşterea condamnatului. Sursele primare de informare le constituie dosarul personal al condamnatului. Baza individualizării măsurilor educative o constituie dialogul între educator şi condamnat. De o deosebită utilitate sunt şi discuţiile educatorului cu condamnatul şi membrii săi de familie. De asemenea, procesul educativ desfăşurat în perioada executării pedepsei trebuie continuat şi după liberare.

In order to perceive the educational role of the penetentiary institution it is necessary to ensure a positive environment for the reeducational pedagogy. The individualization of the punishment execution supposes the individualization of the educational action. The first step of the reeducation work is to know the condemned. The primary informational sources are the files of the convicted person. The basis of the individualizing the educational methods is the dialogue between the condemned and pedagogue. A very important method is the discussion of the pedagogue with the convicted and his family. The educational process must be continued after the convicted person executed his punishment.

Cuvinte-cheie
individualizare, condamnat, penitenciar, deținut etc,

individualization, convict, penitentiary, detainee, etc