Dezvoltarea personală a cadrului didactic – condiție a schimbărilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
767 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 12:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (501)
Organizarea instruirii (552)
SM ISO690:2012
VRABII, Violeta. Dezvoltarea personală a cadrului didactic – condiție a schimbărilor. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 4(64), pp. 75-80. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3567665
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(64) / 2019 / ISSN 1811-5470

Dezvoltarea personală a cadrului didactic – condiție a schimbărilor

Personal development of the teacher- condition of changes

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3567665
CZU: 37.091

Pag. 75-80

Vrabii Violeta
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2020


Rezumat

There are generalized the ideas of the authors about personal development and there are synthesizes the perspectivesof personal development of the teacherat the opinion level. It emphasizes the importance of personal development in modern society, which represents an effective strategy in preparing teachers to adapt and overcome the phenomena of change. Designing change is an individual experience that causes attachment and determines the personal competences of the teachers to develop strategies / development modalities in accordance with social expectations.

În lucrare sunt generalizate ideile autorilor referitoare la perspectivele dezvoltării personale ale cadrului didactic. Se precizează importanța unei strategii eficiente în pregătirea cadrelor didactice de a se adapta și depăși fenomenele schimbărilor. Proiectarea schimbării fiind o experiență individuală ce provoacă atașament și determină competențele personale ale profesorilor de a realiza modalități de evoluare în concordanță cu așteptările sociale.

Cuvinte-cheie
motivation, individuality, change, personal development, change of attitude, teachers,

motivaţie, individualitate, schimbare, dezvoltare personală, schimbarea atitudinii, cadre didactice