Dimensiuni psihologice ale relaţiei cadre didactice – părinţi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
955 62
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-22 20:08
SM ISO690:2012
BATOG, Mariana. Dimensiuni psihologice ale relaţiei cadre didactice – părinţi. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 605-610. ISBN 978-9975-48-156-4 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale"
1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019

Dimensiuni psihologice ale relaţiei cadre didactice – părinţi


Pag. 605-610

Batog Mariana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2019


Rezumat

The relations between the school and the family are fundamental to the good functioning of the educational system and the school success of the children. The relation of the teachers with the parents is a significant variable in the school life. In this article we will reflect some aspects of the relationships between teachers and parents, list some impediments and problems, we will propose some psychological recommendations.