Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
758 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-08-13 22:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.62:378(478) (1) |
Psihologie socială (991) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2591) |
SM ISO690:2012 AŞEVSCHI, Ioana. Conținutul reprezentării sociale a succesului în mediul studențesc din Republica Moldova.. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2019, nr. 3-4(35), pp. 76-84. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 3-4(35) / 2019 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.62:378(478) | ||||||
Pag. 76-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se conţine prezentarea rezultatelor unei investigaţii a reprezentării sociale a succesului în mediul studențesc din Republica Moldova. Sunt analizate datele obținute prin cercetarea psihologică, efectuată pe un eşantion alcătuit din 245 de tineri, studenți din anii de studii I, II, III și IV cu vârsta cuprinsă între 19 și 28 ani. Prin calcule statistice se stabileşte că elementul central al reprezentării sociale a succesului în mediul studențesc este format din termenii familie, carieră, bani și realizare, iar elementele periferice – din termenii noroc și serviciu. |
||||||
Cuvinte-cheie reprezentare socială, succes, tehnica evocării libere, tehnica substituției, elementul central, elementul periferic, „zonă mută”, social representation, success, free evocations technique, substitution technique, central element, peripheral element, „silent zone |
||||||
|