Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
708 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-28 13:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378(477) (7) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2591) |
SM ISO690:2012 СКРЫПНИК, Вячеслав, ГАСИЙ, Елена. Практико-ориентированное образование как способ профессиональной подготовки специалистов в Украине. In: Revista Naţională de Drept, 2019, nr. 4-6(222-224), pp. 62-73. ISSN 1811-0770. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3567524 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Naţională de Drept | ||||||
Numărul 4-6(222-224) / 2019 / ISSN 1811-0770 /ISSNe 2587-411X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3567524 | ||||||
CZU: 378(477) | ||||||
Pag. 62-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se axează pe importanța temei educației și justifică necesitatea introducerii unei educații orientate spre practică ca modalitate de formare profesională a specialiștilor din Ucraina. În lucrare se discuta deficiența planului științific pentru studierea acestor probleme. Sunt analizate punctele de vedere privind importanța anumitor calități profesionale atât a angajatorului cât și a studentului absolvent. De asemeni este dezvăluită esența și semnificația educației profesionale, care prevede participarea activă a întreprinderilor partenere la procesul educațional, sunt clarificate caracteristicile tehnologiilor de instruire orientate spre practică, fapt ce impune cerințe specifice personalului de diferite profiluri. Totodată este dezvăluită experiența implementării instruirii orientate spre practică în regiunea Poltava. Universitatea de Economie și Comerț, în special, a evidențiat noi realizări în perfecționarea programelor de învățământ orientate spre consolidarea componentei practice. Sunt evidențiate avantajele introducerii unei instruiri orientate către practică a specialiștilor în sintagma „instituiția superioara de învățământ – angajator - student”. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, formare orientată spre practică, formare profesională, abordări practice, activitatea de învățare, student, education, practice-oriented training, vocational training, practical approaches, learning activity, student, образование, практическое обучение, профессиональное обучение, практические подходы, учебная деятельность, студент |
||||||
|