Promovarea valorilor educaţiei incluzive în instituţiile preşcolare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
770 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-10 11:51
SM ISO690:2012
VASIAN, Tatiana. Promovarea valorilor educaţiei incluzive în instituţiile preşcolare. In: Valorile moral-spirituale ale educaţiei. : In memoriam Mihail Terentii, 3-4 aprilie 2015, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, pp. 215-217. ISBN 978-9975-48-069-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valorile moral-spirituale ale educaţiei. 2015
Simpozionul "Valorile moral-spirituale ale educaţiei:"
Chişinău, Moldova, 3-4 aprilie 2015

Promovarea valorilor educaţiei incluzive în instituţiile preşcolare


Pag. 215-217

Vasian Tatiana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2019


Rezumat

The article brings arguments for the need of creating a favorable inclusive educational environment for development of each child that would value the child’s potential. The presented educational strategies reflect the principles of education based on nondiscrimination, tolerance, acceptance, appreciation, participation and can be used to organize the educational process in pre-school institution in order to facilitate the inclusion of all children and promote equal rights.