Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
950 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 22:40 |
SM ISO690:2012 CALARAŞ, Carolina. Dirigenţia: Unele aspecte praxiologice cu privire la optimizarea activităţii şi perfecţionării competenţelor dirigintelui
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2009, nr. 9(29), pp. 156-162. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(29) / 2009 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 156-162 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article presents a theoretical and applicative study in which are approached the teacher’s personality, his
functions and content of his work in the context of the optimization of initial and continuing forming. It has reflected the
original structure of teacher’s personality components and pedagogical synthetic Algorithm of pupil class management. |
||||||
|