Metodologia instruirii centrate pe student în contextul condiţiilor de optimizare a aplicării metodelor real-active în formarea iniţială a cadrelor didactice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1191 65
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-03 18:46
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa, PAPUC, Ludmila, APOSTOL-BĂLAN, Ileana. Metodologia instruirii centrate pe student în contextul condiţiilor de optimizare a aplicării metodelor real-active în formarea iniţială a cadrelor didactice . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2009, nr. 9(29), pp. 17-36. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(29) / 2009 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Metodologia instruirii centrate pe student în contextul condiţiilor de optimizare a aplicării metodelor real-active în formarea iniţială a cadrelor didactice

Pag. 17-36

Cuzneţov Larisa, Papuc Ludmila, Apostol-Bălan Ileana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2013


Rezumat

The present article is a theoretical and practical study that elucidates the application of real-active methods in initial teachers forming. The authors have developed and implemented: the conditions and strategies of applying real-active methods in higher pedagogical education, student-centered methodology and matrix application methods covered in cognitive and meta-cognitive context. The study is valuable in research and theoretical aspects of combining organic and radiological, by addressing inter-, multi- and real-active trans-disciplinary methods of applying in training teachers. Time is thoroughly characteristic for methods, strategies, methodology applied in initial teachers forming.