Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
712 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-02 23:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9.018:316.6 (1) |
Psihologie (3477) |
Psihologie socială (992) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Natalia. Principii generale în evaluarea programelor de intervenție psihosocială în organizații. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 163-169. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.9.018:316.6 | ||||||
Pag. 163-169 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea programului de intervenție reprezintă un proces de colectare sistematică a datelor cu privire la eficiența activităților incluse în acel program. Deși evaluarea reprezintă o componentă importantă a procesului de intervenție, deseori este ignorată de practicienii din domeniu. Totuși, managerii unor companii de succes înțeleg că progresul pe piața muncii nu se poate produce fără implementarea unor programe pentru sporirea eficienței la locul de muncă, încadrarea angajaților în activitățile organizaționale și crearea unui mediu de muncă în care angajații își vor dori să lucreze. Recunoscând impactul pe care îl au programele de intervenție psihosocială asupra angajaților unei companii, organizațiile au nevoie și de niște instrumente care să evalueze cu acuratețe calitatea programelor pentru a le îmbunătăți, acolo unde este cazul, sau pentru a le înlocui cu altele, care vor produce mai multă eficiență. În acest articol ne propu-nem să analizăm câteva aspecte generale cu privire la evaluarea programelor de intervenție psihosocială în organizații, prezentând în acest sens diverse modele de evaluare și studii de caz din literatura de specialitate. |
||||||
Cuvinte-cheie metode și modele de evaluare, programe de intervenție psihosocială, methods and models of evaluation, psychosocial programs of intervention |
||||||
|