Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
695 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 15:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1(478) (8) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646) |
SM ISO690:2012 TURCEAC, Svetlana. Învăţământul incluziv în regiunea transnistreană: realitate, probleme, perspective. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 3(115), pp. 28-31. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(115) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1(478) | ||||||
Pag. 28-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă o analiză a situaţiei curente în educaţia copiilor cu CES, oferind modalităţi de construire a unui model incluziv în regiunea transnistreană. Sunt aduse argumente în favoarea necesităţii de a înlocui modelul axat pe segregare. Principalul factor este schimbarea mentalităţii profesorilor şi părinţilor privind posibilităţile oferite de educaţia incluzivă, care se bazează pe un mediu de învăţare securizant, pe un curriculum flexibil şi pe elemente ale învăţământului la distanţă. |
||||||
Cuvinte-cheie societate incluzivă, educație incluzivă, copii cu dezvoltare atipică, traseu educaţional individual, inclusive society, inclusive education, children with SEN, individual educational track |
||||||
|