Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1251 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-10 19:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.033:91 (1) |
Educație (14651) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (435) |
SM ISO690:2012 VOLONTIR, Nina, SOCHIRCĂ, Elena. Educaţia pentru dezvoltare durabilă prin geografie – imperativ al mileniului III. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 2(114), pp. 36-41. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(114) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.033:91 | ||||||
Pag. 36-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Ţinând cont de importanţa educaţiei pentru dezvoltare durabilă în mileniul III, este necesar de a găsi un echilibru între toate dimensiunile conceptului de dezvoltare durabilă: economică, socială, ecologică şi culturală. Disciplina şcolară Geografie facilitează educaţia elevilor în acest sens, în special la componenta Educaţie ecologică/Educaţie pentru mediu. O deosebită valoare în educaţia pentru dezvoltare durabilă prezintă implicarea în activităţi extraşcolare, organizate şi desfăşurate în contextul evenimentelor din Calendarul ecologic al anului |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare durabilă, educaţie ecologică, geografie, Ziua Pământului, sustainable development, ecological education, geography, Earth Day |
||||||
|