Educaţia pentru dezvoltare durabilă prin geografie – imperativ al mileniului III
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1251 57
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-10 19:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.033:91 (1)
Educație (14651)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (435)
SM ISO690:2012
VOLONTIR, Nina, SOCHIRCĂ, Elena. Educaţia pentru dezvoltare durabilă prin geografie – imperativ al mileniului III. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 2(114), pp. 36-41. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(114) / 2019 / ISSN 1810-6455

Educaţia pentru dezvoltare durabilă prin geografie – imperativ al mileniului III

Education for Sustainable Development through Geography – an Imperative of the 3rd Millennium

CZU: 37.033:91

Pag. 36-41

Volontir Nina, Sochircă Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 19 septembrie 2019


Rezumat

Ţinând cont de importanţa educaţiei pentru dezvoltare durabilă în mileniul III, este necesar de a găsi un echilibru între toate dimensiunile conceptului de dezvoltare durabilă: economică, socială, ecologică şi culturală. Disciplina şcolară Geografie facilitează educaţia elevilor în acest sens, în special la componenta Educaţie ecologică/Educaţie pentru mediu. O deosebită valoare în educaţia pentru dezvoltare durabilă prezintă implicarea în activităţi extraşcolare, organizate şi desfăşurate în contextul evenimentelor din Calendarul ecologic al anului

Taking into account the education importance for the sustainable development during the Third Millennium, there is necessary to find the most optimal dimension of the sustainable development concept between economic, social, ecological and cultural dimensions of the educational system. The Geography school discipline facilitates the pupil education for the sustainable development, especially for the component of ecological education/environmental education. A great value in education for sustainable development presents the student involvement in extracurricular activities, organized and unfolded in the context of the Ecological Calendar of the Year.

Cuvinte-cheie
dezvoltare durabilă, educaţie ecologică, geografie, Ziua Pământului,

sustainable development, ecological education, geography, Earth Day