Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
604 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 16:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.035 (128) |
Educație (14645) |
SM ISO690:2012 TURCHINA, Tatiana. Abilităţile socioemoţionale: prioritate a educaţiei secolului al XXI-lea. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 4-5(110-111), pp. 68-72. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(110-111) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.035 | ||||||
Pag. 68-72 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competenţele sociale şi emoţionale sunt pilonul succesului în viaţă. Mediul şcolar devine cel mai propice pentru promovarea competenţelor socioemoţionale ale elevilor. Şcoala este dotată cu toate cele necesare pentru a-i conecta pe actorii din educaţie şi a crea un climat şcolar sigur, echitabil şi angajator, astfel încât fiecare elev să dobândească şi să-și îmbunătăţească cunoştinţele, abilităţile şi dispoziţiile de care are nevoie pentru succes în viaţă. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe, învăţare socioemoţională, competences, social-emotional learning |
||||||
|