Abilităţile socioemoţionale: prioritate a educaţiei secolului al XXI-lea
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
604 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-16 16:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.035 (128)
Educație (14645)
SM ISO690:2012
TURCHINA, Tatiana. Abilităţile socioemoţionale: prioritate a educaţiei secolului al XXI-lea. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 4-5(110-111), pp. 68-72. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4-5(110-111) / 2018 / ISSN 1810-6455

Abilităţile socioemoţionale: prioritate a educaţiei secolului al XXI-lea

Socio-emotional Skills as a Priority of 21st Century Education

CZU: 37.035

Pag. 68-72

Turchina Tatiana12
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Centrul Educaţional Pro Didactica
 
 
Disponibil în IBN: 16 septembrie 2019


Rezumat

Competenţele sociale şi emoţionale sunt pilonul succesului în viaţă. Mediul şcolar devine cel mai propice pentru promovarea competenţelor socioemoţionale ale elevilor. Şcoala este dotată cu toate cele necesare pentru a-i conecta pe actorii din educaţie şi a crea un climat şcolar sigur, echitabil şi angajator, astfel încât fiecare elev să dobândească şi să-și îmbunătăţească cunoştinţele, abilităţile şi dispoziţiile de care are nevoie pentru succes în viaţă.

A person’s social and emotional skills constitute the basis of his or her success in life, and the school environment is most appropriate for the development of students’ social-emotional skills. Schools possess the competences needed to connect all actors of education between them and to create a secure, equitable, and engaging learning climate so that every student may obtain and improve the appropriate knowledge, skills, and mood for success in life.

Cuvinte-cheie
competențe, învăţare socioemoţională,

competences, social-emotional learning