Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1015 49 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-11 13:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2+37.068 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (119) |
SM ISO690:2012 SADOVEI, Larisa. Aplicaţii cu impact ale voluntariatului în susţinerea educaţiei preşcolare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 3(109), pp. 36-41. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(109) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2+37.068 | ||||||
Pag. 36-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este prezentat un model al practicii pozitive de intervenţie cu impact a voluntariatului în susţinerea educaţiei preşcolare. Axată pe rezultatele cercetării-acţiune, strategia implicării elevilor claselor IX-XII în activitatea de voluntariat în instituţia preşcolară constituie o sursă de valorificare a procesului de orientare profesională, cu intenţii de dezvoltare a carierei profesionale în învăţământul preşcolar |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ preşcolar, voluntariat, cercetare-acţiune, parteneriat educator-voluntar-copil, preschool education, volunteering, research-action, educator-volunteer-child partnership |
||||||
|