Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
602 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-02-03 14:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14:792.8 (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
Teatru. Artă scenică. Reprezentații teatrale (524) |
SM ISO690:2012 DOHOTARU, Maia. Conceptualizarea formării orientărilor valorice la studenţi prin arta coregrafică: abordare psihologică şi pedagogică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 3(109), pp. 11-16. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(109) / 2018 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14:792.8 | ||||||
Pag. 11-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este prezentat demersul psihologic al formării orientărilor valorice la studenţi prin arta coregrafică, din perspectiva psihologiei valorilor şi a psihologiei formării achiziţiilor comportamentale şi atitudinale, accentul fiind pus pe analiza şi valorificarea legităţilor creativităţii artistice. Demersul pedagogic este axat pe fundamentarea etapelor, a metodologiei şi a finalităţilor de formare a orientărilor valorice la studenţii-coregrafi. Totodată, se descriu pe larg principiile, structura şi conţinutul formării orientărilor valorice/estetice la studenţi. |
||||||
Cuvinte-cheie coregrafie, dans, valori, orientări valorice, instrucţiuni artistice, orientare estetică, achiziţii comportamentale, creativitate, atitudini, axiologie, choreography, dance, values, value orientations, artistic guidelines, aesthetic orientations, behavioral acquisitions, creativity, attitudes, axiology |
||||||
|