Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1155 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 13:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (501) |
Organizarea instruirii (552) |
SM ISO690:2012 VICOL, Nelu. Cadrul didactic între identitatea personală, profesională și demnitatea umană. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 2(62), pp. 65-71. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(62) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 65-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Textul explicitează problematica identității personale și profesionale a cadrului didactic și demnitatea sa umană în procesul educațional. Acestea reprezintă efortul de integrare în grupul educațional și de identi#icare a poziției pe care o deține în comunitatea pedagogică. Pentru „a trăi” cu adevărat, pentru a găsi viața personală și profesională satisfăcător de rezonabilă în mediul educațional, cadrul didactic are nevoie de o imagine personală adecvată și realistă, de construirea valorică a demnității sale umane prin efortul de articulare a sa la societate și pe care să le accepte actorii educaționali. |
||||||
Cuvinte-cheie identitate, individualitate, demnitate, cadru didactic, imaginea de sine, stimă de sine, l’identité, l’individualité, la dignité, le cadre didactique, l’image de soi-même, l’estime |
||||||
|