Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
622 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-13 20:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.032 (9) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 CUTASEVICI, Angela. Cutasevici Formarea comportamentului orientat spre asigurarea securității personale la elevii claselor primare. Coordonate legale și coordonate curriculare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2019, nr. 1(41), pp. 6-16. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(41) / 2019 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.032 | ||||||
Pag. 6-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este abordată problema educației elevilor claselor primare în vederea formării comportamentului orientat spre asigurarea securității personale. Se prezintă coordonatele legale ale formării comportamentului vizat: strategii și politici internaționale și naționale care consemnează securitatea personală în contextul drepturilor omului, inclusiv ale copilului. Se elucidează coordonatele normative ale formării comportamentului vizat în contextul curriculumului pentru învățământul primar, din perspectivele disciplinară și transdisciplinară. |
||||||
Cuvinte-cheie securitate personală, comportament, învăţământ primar, curriculum, transdisciplinaritate, personal security, behavior, primary education, curriculum, transdisciplinarity |
||||||
|